من خدارادارم....

...هی روزگار

من خدارادارم .......

کوله بارم بردوش...

سفری می باید..

سفری بی همراه .....

گم شدن تاته تنهایی محض....

سازکم بامن گفت:

هرکجالرزیدی....

ازسفرترسیدی.....

توبگو ازته دل من خدارادارم....................

من وسازم چندیست فقط با اوییم....................

 

 


 

 

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

سلام به همه ی آبجیاوداداشای گل این آخرین مطلبیه که میزارم دارم میرم

یه جایی که به اینترنت دسترسی ندارم هروقت برگشتم میام بهتون سرمیزنم

من نیستم فراموشم نکنید برام نظربزارید............................

 

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،



نظرات شما عزیزان:

ارتام
ساعت23:27---30 مرداد 1393
سلام الی خانوم وبلاگتون حرف نداره.. این پستتون فک کنم قدیمی ترین پستتون باشه و اینکه الان برگشتین یا نه و اینکه اصلا به وبلاگتون سر میزنین یا نه.ولی امیدوارم هر جایی باشین درست تو این لحظه شاد باشین.شب جمعه ای واستون ارزوی خوبی هارو دارم.امیدوارم اینو بخونین.خوشحال میشم به منم سر بزنی
پاسخ:سلام ممنونم که سرزدید متاسفانه به علت مشغله کاری وقت نمیکنم بیام دنیای مجازی بهتون سرمیزنم


مریم
ساعت11:07---1 بهمن 1391
اون روزی که رفتـــــــــــی نفـــــــــسی نموند کــه بالا بیاد

انگــــــــــــــــــــــــا ر نفسم مثن خـــــــــــــــــودم خشــــــــک شده بود

داشــــــــــــــــــــــتــ ــــــــــــــم خفه میشــــــــــــــــدم

امــــــــــــــــــــــا اصــــــــــــــــراری بــــــــــــــــــرای بالا اومدنش نداشتم

میــــــــــــــــــــذارم هرجـــــــتوری که راحـــــــــــــت باشه،همون جــــــــــــــــور

کـــــــــــــــــــه گذاشتـــــــــــــــــــــم تو راحــــــــــــــت باشـــــــــــــــــی....


مریم
ساعت19:50---20 دی 1391

الی اینو گذاشتم تا بدونی به یادتم


شبنم ♥ღஜܓܨ
ساعت0:43---19 دی 1391
˙·٠ בَر ( حِصــ ــار ) اُٺــ ــآقـَمـ مآنــ ــבہ اَمـ ٠·˙



˙·٠ مے ٺَرسَمـ בيـבہ شَوَمـ ٠·˙



˙·٠ يـآ حَٺــّ ــے بـہ گــوُش بـرَسَـב ٠·˙



ٺَنهـآيـــےاَمـ



مریم
ساعت22:39---15 دی 1391
دنبال من می گردی و حاصل ندارد !

موجی که عاشق می شود ساحل ندارد !

باید ببندم کوله بار رفتنم را

مرغ مهاجر هیچ جا منزل ندارد

من عاشقی کردم تو اما سرد گفتی

از برف اگر آدم بسازی دل ندارد !


پویا
ساعت16:21---8 دی 1391
مهدي جان بيا و دنياى دل را به بوى خوش فطرت پر کن.



دل‏هايى که همواره در سرزمين نيمه شب تو را مى‏خوانند



و به عشق تو در آسمان مکاشفه پرواز مى‏کنند . . .



خدايا با نور امام مهدي، همه‌ي تاريکي‌ها را روشن کن . . .



اوست که در انتظار تواست تا پرده‌ي غيبت را بدري و چهره‌



دل‌آرايش را به مشاهده بنشيني، او غائب نيست؛ از هر حاضري حاضرتر است،



اين تويي که غائبي، تو بايد حاضر شوي، او منتظر توست . . .



طلوع نزديک است اگر بخواهيم



ظهور تو زيباتر از ظهور همه‌ي زيبايي‌هاست



چشم به راه زيباترين بهاريم



خدايا انتظار چقدر دير مي‌گذرد



با صد نگاه خسته، صدا مي‌زنيم تو را



بياييد همه منتظر آمدنش شويم . . .



هر روزي که مي گذرد، يک روز به ظهور امام زمان نزديک تر مي شويم



اما به خود امام زمان چطور . . . ؟







ساناز
ساعت21:38---7 دی 1391

تنهایی را دوست دارم
بی دعوت می اید
بی منت میماند
بی خبر نمیرود...



پویا
ساعت13:34---6 دی 1391
- وعده‏ ديدار نزديک است ‏ياران مژده باد روز وصلش مي‏رسد، ايام هجران مي‏رود

- دامن پر از ستاره كنم شب ز اشك چشم چون بنگرم به ماه و كنم ياد روي تو

- محض يار مهربان آن مونس و آرام جان ناله از دل سر دهم وز هجر او اشکم روان

- كوري اگر ز عيسي چشمش بشد سلامت بر جمله درد عالم مهدي بود شفايي

- اي منتظر، غمگين مباش قدري تحمل بيشتر گردي به پا شد از افق گويا سواري مي‌رسد

- آقا! قنوت سبز نمازم به التماس در آمد چه مي‌شود که مرا خيري از دعاي تو باشد

- بخوان دعاي فرج را به ياد خيمه سبز که آخرين گل سرخ از همه خبر دارد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 2 دی 1391| 16:38|eli|